زمین ڈاٹ کام پراپرٹی ایکسپو 2014 کا شاندار افتتاح کر دیا گیا

Zameenxpo (11)زمین ڈاٹ کام پراپرٹی ایکسپو 2014 کا شاندار افتتاح کر دیا گیا ہے۔اس پروقار پراپرٹی کی نمائش کا افتتاح تقریب کے مہمان خصوصی نیر علی دادا نے کیا جو کہ ملک و بیرون ملک اپنی تعمیراتی مہارت کی وجہ سے جانے جاتے ہیں ۔ پاکستان میں بھی ان کی بنائی ہوئی پرشکوہ عمارتیں اپنی مثال آپ ہیں۔یہ امسال پراپرٹی کی سب سے بڑی نمائش ہے جس میں ملک بھر سے رئیل اسٹیٹ سے وابستہ افراد نے کثیر تعداد میں شرکت کی ہے۔اس ایونٹ میں رئیل اسٹیٹ کی دنیا کے نامور اداروں ، ماہرین اور رئیل اسٹیٹ ایجینسیوں نے بھی بڑی تعداد میں شرکت کی ۔ شرکاء نے زمین ڈاٹ کام کی کاوش کی تعریف کرتے ہوئے اس ایکسپو کو پراپرٹی کے شعبہ کی ترقی کے لئے سنگ میل قرار دیا ۔ اس ایکسپو کو مقامی زرائع ابلاغ میں بھی خاصی پزیرائی حاصل ہوئی ۔

تقریب میں ماہرین نے بطور خاص شرکت کی۔ انہوں نے شرکاء اور سرمایہ کاروں کو پراپرٹی کے بارے میں مفید مشورے دئے ۔تقریب میں ملک کے نامور اداروں ایڈن بلڈرز پرائیویٹ لمیٹڈ ، رائل ریزڈینشیاء ، کامنرز سکائی گارڈنز ، ایل ڈی اے سٹی ، نیو لاہور سٹی ، پیراگون سٹی ،پارک لین ہومز ، سہگل اسٹیٹ ، پیس برکا ، سٹی ایسوسی ایٹس اور ڈیف کلیریا نے اپنے پراجکٹس کی نمائش کی۔ تقریب سے قبل چلائی گئی مارکیٹنگ مہم میں ملکی ٹیلی ویژن پر اشتہارات ، ریڈیو پر اشتہارات ، بل بورڈز اور سٹریمر بھی لگائے گئے تھے ۔اس کے علاوہ متعدد تعلیمی اداروں میں لگنے والے بینرز نے بھی عوام الناس کو اس نمائش کے بارے میں آگاہ کیا تھا ۔اس وجہ سے نمائش کے دن ہر طبقہ سے سینکڑوں کی تعداد میں لوگوں نے شرکت کی ۔ شرکاء نے قسمت کا پہیہ کو گھما کر اپنی قسمت آزمائی بھی کی ۔ اس مقصد کے لئے ملک کی معروف الیکٹرانک کمپنیوں سام سنگ اور ہایر نے اپنی خدمات پیش کیں جس میں بہت سے افراد کی قسمت نے ساتھ دیا اور انہوں نے انعامات جیتے ۔

بلاگرز ایونٹ نے اس تقریب میں مزید رنگ بھر دئے انہوں نے مختلف مقابلہ جات میں شرکت کی اور انعامات جیتے ۔تقریب میں شریک بلاگرز نے اس شاندار نمائش کے انعقاد پر مسرت کا اظہار کرتے ہوئے انتظامیہ کو مبارکباد دی ۔

میڈیا کے نمائیندوں سے بات کرتے ہوئے زمین ڈاٹ کام کے سی ای او ذیشان علی خان نے کہا کہ ہم اتنی بڑی نمائش کے کامیاب انعقاد پر خوشی محسوس کرتے ہیں۔ ان کا کہنا تھا کہ یہ نمائش پاکستان میں پراپرٹی کے شعبے کی ترقی کے لئے سنگ میل ثابت ہوگی۔ انہوں نے کہا کہ زمین ڈاٹ کام نے گزشتہ سال حکومت پاکستان کے اشتراک سے پاکستان رئیل اسٹیٹ ایکسپو 2013 کا انعقاد کیا تھا۔ اس سال بھی زمین ڈاٹ کام دبئی میں منعقد ہونے والے سٹی سکیپ گلوبل 2014 کا واحد پاکستان آن لائن میڈیا پارٹنر تھا ۔ یہ ایونٹ عالمی سطح پر پراپرٹی کی دنیا کا بڑا ایونٹ تسلیم کیا جاتا ہے ۔ جس میں دنیا بھر سے نامور پراپرٹی کے ادارے شرکت کرتے ہیں ۔ذیشان علی خان کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان میں پراپرٹی کے کاروبار کی صورتحال تبدیل ہو رہی ہے اور ایسے وقت میں جبکہ اس شعبے میں مقابلے کی فضا پیدا ہوچکی ہے تو قومی بلڈرز کو چاہئے کہ وہ اپنے تعلقات وسیع کریں ۔ ان کا کہنا تھا کہ اس نمائش سے مقامی بلڈرز اور ڈویلپر کو سب سے زیادہ فائدہ ہوگا کہ وہ اپنے تعلقات کو وسیع کریں اور اپنے کام کو عوام کے سامنے بہتر طریقے سے پیش کریں ۔

مکمل تصاویر ڈاؤنلوڈ کرنے کے لئے یہاں کلک کر کے گوگل پلس پر جائیں

زمین ڈاٹ کام کے پہلے ایونٹ کی تصاویر دیکھنے اور اس کے متعلق پڑھنے کے لئے یہاں کلک کریں

About

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *